"Tényleg érdekelte őket a mi tevékenységünk és hogy jobbá tegyék a cégünk működését, nem csak 'tananyagot' adtak le.”

Megbízó: Archikon Architects Kft.

Megbízás: A magyar építészeti piac meghatározó tervező-szervező vállalkozásánál vezetési tanácsadás a két tulajdonos részére, hogy a mindennapi munkában az ügyfél-kommunikáció fejlesztésével  az értékesítési volumen növelését érhessék el.

Megoldásunk: Megbízónknál összetett fejlesztési folyamattal valósítottunk meg értékesítés fejlesztést, amely

kétszemélyes vezetési tanácsadást és coachingbeszélgetést, illetve 1 napos tréning alkalmakat

jelentett. Végigvettük az építészeti iparban az értékesítési folyamat sajátosságait és meghatároztuk azokat a pontokat, amelyekben a kommunikáció fejlesztésével az eredményesség fokozható. Készségfejlesztést tartottunk az igényfelméréstől a tárgyalási technikákig, az értékesítési ciklus minden lényeges kommunikációs helyzetére vonatkozóan. Külön hangsúly került ügyfeleik mellett az Építészeti Kamarával való interakcióikra, amelyeken jelentősebb projektjeik elfogadása múlik.

Eredmény: Az ügyfélkapcsolatok minősége ténylegesen javult, az építészek egyre könnyebben beszélnek közös nyelvet ügyfeleikkel. A kommunikáció fejlődésének köszönhetően kevesebb a félreértés, nagyobb az elégedettség az ügyfelek részéről, a megállapodások részleteiben és feltételeiben pedig Megbízónk képes kedvezőbb és biztonságosabb pozíciókat elérni.

*

„Telefonon is felhívtuk őket egy-egy konkrét problémával. Konkrét problémákra konkrét tanácsot adtak, amelyek hatékonyan működtek és az esetek közel 100%-ában a tanácsaik, prognosztizációik alapján működtek az ügyfélkapcsolatok.”

„Az együttműködés kötetlen formája: akár egy kibérelt helyszínen, akár egy kávézóban, akár egy kocsiban, az irodánkban, vagy az ő irodájukban, mindenhol meg tudtuk vitatni azokat a kérdéseket, amelyek minket leginkább foglalkoztattak.”  

 
< Előző referenciaKövetkező referencia >